Tuesday, June 16, 2009

PREEMANIDAPARIA SIAPA??

Bila mana aku dah bertukar kaler dari kuning langsat menjadi sawooooo matang(eh silap sebenarnya da bertukar jadik HITAM DAN LEGAM),maka otak secara spontan nak cakap hindu je. Biasa la tu kan legam dan hindu kan sinonim. Haha..

Maka,nama aku pun dah pertukar jadik hindu ala2 hindustan. Sekarang tak jadi KUNDA SHELDON dah. Sekarang dah jadik PREEMANIDAPARIA. Haha..

U can call me NIDA or PREEMA. Hahahahahah.....

Series da legam ni oh...

Friday, June 12, 2009

SIRI MIMPI

Aku nak berangkat ke jerman.
Siap bawak bag pack 14kg.
Pakai kasot konvers kale merah..
Tunggu somebody kat KLIA..

Nida..nida..
bangun sembahyang subuh..
Cic!!
Aku mimpi jeh..

Sakit hati sebab tak sempat fly..
haih...

Wednesday, June 10, 2009

HEADSTONE N HEARTSTONE

Jiwa kacau,hati gusar..Tapi muka buat2 macam hooligan je la..
Ntah...

Sunday, June 7, 2009

BLOODY HELLLL!

Budak kecik: Sakit hati betul tidur semalam.

Budak tinggi: Kenapanye?

Budak kecik: Banyak nyamuk oh. Sucks my blood dari cuping telinga sampai hujung jari beb. panas je.

Budak tinggi: Kenape ko tak tampar je nyamuk tu?

Budak kecik: Mane sempat beb. Dia lari.

Budak tinngi: Bukan ke nyamuk terbang weh?

Blurrr.......

Thursday, June 4, 2009

AKU DAN KISAH TUA

Hari ni aku asik teringat cerita2 lama la.. Nostalgia..

Aku telefon kak kiah (nama dirahsiakan) aku lepas tu.

Dia cakap kalau aku asik teringat cerita lama2 @ nostalgia, tu tandanya aku dah tua.

Ceis.. Sakit ati aku cakap ngan kau yang sememangnya lagi tua dari aku!!

BULAN MAY DAN GIFT

Bulan may dan gifts omg...
Walaupun da masuk bulan jun,aku na gtaw jugak ape aku da dapat sepanjang bulan lepas..
Aku dapat macam2 oh..
Nah cuci mata..


Yang ni pulak daripada ayong. Tenkiu jugak..


Ni nak tunjuk baju yang kale ke-Pink2-an.. Ade bunga2. Cun ah.. Suka gile2. Mak mertua ku yang bagi.. Abaikan kepala yang berbalut dengan ala2 kain batik tu.. Tapi tu sebenarnya skaf okeh.

Ni beg daripada mak mertua aku jugak.. Suke bangat!! T. kasih lagi!

"Name" beg ni bunga. Dan aku memang panggil dia bunga. Kiut ah kan?? hehe.. Gambar tak clear sebab aku xde dslr na zoom lawa2...


Purse ni pon mak mertua bagi.. hehe.. Happy!!=)


The latest. Kredit to Saiful Amri..

Terima kasih kepada semua dan aku simpan ni elok2..hehe..

APE?

oooiiittt!!!!!!