Tuesday, October 13, 2009

LAMPU SULUH LANGIT TU MEMANG MACAM...................................................

Tadi tengah layan nasik goreng ayam tahap terbaek punya, aku nampak macam ade skaf putih melayang2. Nasib baik aku dah habis makan. Kalau tak memang rugi. Dah la nasik goreng dengan ayam tu terbaik. Makan sambil layan pushing daisy ke pe tah. Time tu baru aku percaya kat dunia ni memang ada hantu. Selama ni aku bajet kebal kot.

Aku pon tak pandang kiri kanan terus ke pintu. Aku rasa muka dah pucat lesi jugak la tadi. Keluar pintu sampai tak sempat nak sarung slipar jepun betul2. Dah la tersepak pulak tepi pintu, kaki luka. Babun betul. Semua salah lampu suluh langit funfair tu!!Kadang2 aku rasa lampu funfair suluh langit tu memang macam gampang je.

Kalau ye pon nak buat, buat la yang cahaya terang sikit macam yang aku nampak sebelum ni. Ni tidak, lampu pon samar2. Kalau makcik2 ada sakit jantung baru perasan cahaya tu macam aku ni la, ada jugak kena sakit jantung kritikal. On the spot beb..

Dah la. Aku baru balik dari pahang ni. Tadi pekena sate kajang. Terbaeeeeekkkk!!

Kaki aku luka ni pihak funfair tak nak tanggung ke????

No comments: